SYUKRAN 2009  

Posted by Wan Nur Zharif bin Wan Nordin in

Assalamualaikum sahabat-sahabat,rasenye lama dah tidak menaip ni.maaf la,internet ada masalah kat sini.Entri pada kali ini,suka saya untuk memaparkan bingkisan daripada program Majlis kesyukuran dan nuzul Al-Qur'an yang telah diadakan di Dewan Sheikh Abdul Halim,majlis ini adalah dibawah anjuran Unit Sambutan dan Rehlah Serta Unit Dakwah dan Pembangunan Insan,Dewan Perwakilan Mahasiswa Dumyat 2009/2010.

Alhamdulillah,program berjalan dengan lancar,program bermula pada jam 1.00 ptg.Iaitu gotong-royong untuk persiapan majlis berbuka puasa.Inilah antaranya suasana ketika gotong royong.


ha..potong,jangan tak potong...jangan terlebih potong dah la..nanti ada pulak yang termakan sup jari..


ehem ehem..sejak bile jadi rajin ni ustaz luthfi..??mushkill ni...nak bergambar la tu.


pandai ke potong lobak tu?weh Wan,bukan macam tu la potong..tengok aku buat ni..kata Ustaz Asri..


Inilah tukang masak kita,tanpa mereka tak berbuka la jawabnya..betul tak ustaz Syuwari dan ustaz Mahfuz??



Daging yang sudah direbus dan akan dimasak untuk berbuka nanti,mesti sedap..



antara yang hadir..terima kasih ya,kerana memberi kerjasama ustaz-ustaz..


Ustaz Asri,Timbalan Pengarah merangkap Setiausaha program.


sempat lagi bergambar..

hmm,tu la serba sedikit paparan majlis kesyukuran dan sambutan nuzul al-Qur'an di Dewan perwakilan mahasiswa dumyat.sekian..

This entry was posted on Wednesday, September 9, 2009 at 2:27 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment