Al-Azhar yang penuh hikmah  

Posted by Wan Nur Zharif bin Wan Nordin in

Assalamualaikum sahabat2 ku,Alhamdulillah natijah dah pun keluar.tahniah diucapkan kepada yang berjaya,dan tahniah juga kepada yang tak berjaya kerana daripada berjuta2 rakyat malaysia,kita yang terpilih untuk menghadapi imtihan dibumi anbiya' ini,ala kulli hal kita dah buat yang terbaik,mungkin bukan rezeki kita untuk berjaya pada ketika ini,mesti ada hikmah disebalik kegagalan kita.Saya serukan kepada sahabat2 yang tak berjaya,janganlah putus asa kerana saya juga adalah dikalangan sahabat2.jadi,marilah kita sama2 tempuhi dugaan hidup yang masih berbaki ini.jika sebelum ini kita berusaha 100 peratus,jadi sekarang ini kita kena tambahkan usaha kepada 200 peratus ataupun lebih.Allah itu sangat adil pada hamba2nya,percayalah sahabat2ku yang dirahmati.Inilah hikmahnya bumi mesir,bumi para anbiya',bumi kinanah yang penuh dengan dugaan dan rintangan.Suka mahupun duka,kita tempuhi bersama...Ayuh!! sahabat2ku teruskan perjuangan yang belum selesai.Moga2,dengan kata2 yang tidak seberapa ini dapat memberi sedikit inspirasi kepada sahabat2 untuk terus kekal di medan perjuangan ini untuk menimba ilmu Allah untuk disampaikan kepada masyarakat Malaysia yang tidak berpeluang seperti kita untuk berada disini.

Inilah 4 madah daripada 13 madah yang akan saya hadapi semula.moga2,imtihan selepas ini,keempat-empat madah ni najah..InsyaAllah..

# madah Tarikh Tashri'
# madah Ulum Hadith
# madah tauhid
# madah fiqh muqarran




This entry was posted on Monday, August 17, 2009 at 12:53 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment